skip to Main Content
Tel: +31 (0) 88 707 7000

FAECT is een groeiende organisatie, gevestigd in Huizen. We voorzien tientallen relaties van hun centrale informatiesysteem met behulp van Microsoft Dynamics NAV. Met onze jarenlange ervaring in de wereld van Microsoft Dynamics bieden wij onze klanten een hoogwaardig partnerschap aan, waarbij wij bekend staan net even een stap verder te gaan op het gebied van kennis en service.

Om de ambitie van groei met behoud van kwaliteit te realiseren zijn wij voor 32-40 uur per week op zoek naar een:

(Junior) Support medewerker

 

In deze allround functie ben je werkzaam in het support team van onze Microsoft Dynamics Business Central oplossingen (o.a. specialisatie in vastgoedbeheer), vanuit het support werk kom je snel in aanraking met verschillende aspecten van onze systemen. Naast de support taken verleen je ondersteuning aan collega’s bij klantprojecten, hierbij valt te denken aan het oplossen van specifieke issues in een project, het inrichten van gebruikersbeheer en het schrijven van werkinstructies.

Vrijwel iedere support-melding is bij ons uniek en vraagt om een goede analyse en de juiste oplossing. Daarbij maak je gebruik van je eigen IT-kennis en ervaring, aangevuld met die van je directe collega’s. Zo nodig schakel je het software development team in.

Door de innovatieve markt waarin we actief zijn, krijg je te maken met nieuwe technologie. Kennis van besturingssystemen, netwerken en databases komt daarbij goed van pas.

Door problemen zelf op te lossen ontstaat technisch inzicht. Op termijn kan de servicefunctie gecombineerd worden met meer ondersteuning in onze klantprojecten. Faect zorgt voor het opleidingsprogramma van de support medewerker zodat de kennis ontstaat van de gebruikte technieken en werkwijzen van de klanten, nodig om goede ondersteuning te kunnen bieden.

Taken

In deze (fulltime) rol ben je verantwoordelijk voor:

  • Aannemen van klantvragen (telefoon en e-mail) en deze registreren in ons Service Desk systeem;
  • Beantwoorden van routinevragen van klanten omtrent functies in het ERP systeem Microsoft Dynamics Business Central;
  • Het naspelen van routines uit bedrijfsprocessen in development en/of de productie omgeving van Microsoft Dynamics Business Central van klanten;
  • Functionele ondersteuning bieden aan nieuwe en bestaande gebruikers bij in gebruik name Microsoft Dynamics Business Central en upgrades;
  • Assisteren bij configuratie van servers en configuratiewijzigingen;
  • Assisteren bij de installatie, implementatie en testen van nieuwe installaties of functionaliteiten;
  • Het oplossen van (eenvoudige) computer- en netwerkproblemen van gebruikers om de productiviteit van de gebruiker te waarborgen;
  • Overleggen met IT collega’s over ongebruikelijke of onvoorziene storingen en problemen op PC-, netwerk-, server- en storage infrastructuur en adviseren van oplossingen.

Competenties

  • Bij voorkeur ervaring in een functie waarbij je te maken hebt met verschillende klantomgevingen;
  • Je houdt van aanpakken en voelt je thuis in een omgeving waarin met diverse externe klanten gewerkt wordt.
  • Je hebt enige ervaring met systeembeheer (netwerk, back-ups, server maintenance, firewalls);
  • Je hebt enige kennis van virtuele netwerken en VPN;
  • Je hebt tenminste enige ervaring met systemen die bedrijfsprocessen ondersteunen (ERP systemen);
  • Je hebt ervaring met het helpen van eindklanten en hun functionele vragen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal voldoende om klanten telefonisch en per e-mail in het Nederlands te kunnen helpen;
  • Ervaring met Microsoft Dynamics Business Central is een pré.

Wij bieden

  • Een marktconform salaris;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een afwisselende baan op een hoog kwaliteitsniveau, met de nieuwste Microsoft producten;
  • Interessante projecten bij toonaangevende klanten;
  • Mogelijkheden tot opleiding, en jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons belangrijk;
  • Een groeipad richting consultant;
  • De mogelijkheid om deel te nemen in een participatieregeling aan medewerkers die een bepaalde tijd bij het bedrijf werken en een positieve bijdrage hebben geleverd aan het bedrijfsresultaat;
  • Naast de gebruikelijke doelen hecht Faect ook erg veel aan werknemers tevredenheid;
  • Faect beschikt over een eigen trainingsafdeling.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Anneke Lute, tel. 035 – 751 01 18 of stuur je cv met motivatiebrief naar a.lute@faect.nl

Faect B.V.

Faect B.V.
Huizermaatweg 610-1
1276 LN HUIZEN

 +31 (0)35 75 10 110
info@faect.nl