skip to Main Content
Tel: +31 (0) 88 707 7000

Faect is een groeiende organisatie, gevestigd in Huizen. We voorzien tientallen relaties van hun centrale informatiesysteem met behulp van Microsoft Dynamics Business Central. Met onze jarenlange ervaring in de wereld van Microsoft Dynamics bieden wij onze klanten een hoogwaardig partnerschap aan, waarbij wij bekend staan net even een stap verder te gaan op het gebied van kennis en service.
Om de ambitie van groei met behoud van kwaliteit te realiseren zijn wij voor 32-40 uur per week op zoek naar een:

Support Engineer | Release Manager

Functieomschrijving

In deze allround functie ben je werkzaam in het support team van onze Microsoft Dynamics Business Central oplossingen (o.a. specialisatie in vastgoedbeheer), vanuit het support werk kom je snel in aanraking met verschillende aspecten van onze systemen. Naast de support taken ben je verantwoordelijk voor het Customer Release Management. Dit houd in dat jij de releases van de verschillende klant-apps zowel coördineert, test en uitrolt naar de live-omgeving.

Vrijwel iedere support-melding is bij ons uniek en vraagt om een goede analyse en de juiste oplossing. Daarbij maak je gebruik van je eigen IT-kennis en ervaring, aangevuld met die van je directe collega’s. Zo nodig schakel je het software development team in.
Door de innovatieve markt waarin we actief zijn, krijg je te maken met nieuwe technologie. Kennis van besturingssystemen, netwerken en databases komt daarbij goed van pas.
Door problemen zelf op te lossen ontstaat technisch inzicht.

Op termijn kan de servicefunctie gecombineerd worden met meer ondersteuning in onze klantprojecten. Faect zorgt voor het opleidingsprogramma van de support medewerker zodat de kennis ontstaat van de gebruikte technieken en werkwijzen van de klanten, nodig om goede ondersteuning te kunnen bieden.

Taken

In deze (fulltime) rol ben je verantwoordelijk voor:

  • Checken of de customer apps werken in de nieuwste release in de test Sandbox;
  • Het opzetten van automatische testen in samenwerking met de klant;
  • Het runnen van de automatische test-set per klant;
  • Het up-to-date houden van de commerciële apps in de klant omgeving;
  • Assisteren in het upgraden van de klant releases (on prem);
  • Aannemen van klantvragen (telefoon en e-mail) en deze registreren in ons Service Desk systeem;
  • Beantwoorden van routinevragen van klanten;
  • Het naspelen van routines uit bedrijfsprocessen in development en/of productiesystemen van klanten;
  • Ondersteuning bieden aan nieuwe en bestaande gebruikers bij in gebruik name Microsoft Dynamics Business Central en upgrades.

Competenties

  • Je houdt van aanpakken en voelt je thuis in een omgeving waarin met diverse externe klanten gewerkt wordt;
  • Je bent vrij snel in staat om automatische test sets op te zetten en te beheren;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je kan heel gestructureerd werken;
  • Ervaring met Microsoft Dynamics Business Central is een pré.

Waarom kom jij bij ons werken

De wereld van (Microsoft)techniek ontwikkelt zich razendsnel, wat betekent dat jij je ook razendsnel kunt ontwikkelen. Er zijn volop mogelijkheden om trainingen te volgen en zelfstudie te doen.
Naast een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden bieden we een superleuke werkplek met enthousiaste en inspirerende collega’s.
Er zijn mogelijkheden om thuis te werken.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Anneke Lute, tel. 088-707 7015 of stuur je cv met motivatiebrief naar a.lute@faect.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Faect B.V.
Huizermaatweg 610-1
1276 LN HUIZEN

 +31 (0)35 75 10 110
info@faect.nl